موریس


موریس سفر بسیار خوبی بود. مردم خوب، مکان های خوب، بزرگ فکر می کند و کولاداها خوب است. برنامه ریزی سفر ما، ما دو گزینه پرواز از کیپ تاون داشتیم – یا مستقر در هوا موریس یا از طریق Joburg در SAA. پرواز مستقیم با هوا موریتیوس به این معنی است که ما کیپ تاون را بعد از ظهر ترک کنیم و در نیمه شب به هتل ما در موریس برسیم.

تاریخ

جزیره موریس اولین بار توسط ملوانان عرب کشف شد، در برخی از زمان ها در قرن نهم، تاریخ دقیق مشخص نشده است. در آن زمان این جزیره غیرممکن و در یک جنگل متراکم پوشیده شده بود. ملوانان عرب علاقه مند به اقامت در جزیره ای نبودند که آنها نامگذاری کرده بودند شما آروبی یا دیناروبین. دیوگو فرناندس پریرا، یک ملوان پرتغالی، این جزیره را در سال 1505 پیدا کرد و تصمیم گرفت نامش را به آن بدهد کارخانه. پروردگار، به طور دائم در جزیره هم قرار نداشت.

اولین جزیره ای که مستعمره شد، هلندی بود. آنها در سال 1598 مالکیت این جزیره را داشتند. مهاجران هلندی در ناحیه جنوب شرقی جزیره که به ناموارویک پناهگاه پس از فرمانده VanWarwyck، خلیج در حال حاضر به عنوان بندر بزرگ شناخته شده است. موریتیوس در طول این دوره نام خود را نیز دریافت کرد. این جزیره پس از شاهزاده هلند موریتز د ناسا نامگذاری شد.

آب و هوا

گرمسیری، اصلاح شده توسط باد تجارت باد جنوب شرقی؛ گرم و خشک زمستان (مه تا نوامبر)؛ گرم، مرطوب، تابستان مرطوب (نوامبر تا می)؛ خطرات طبیعی : سیکلون های گرمسیری (نوامبر تا آوریل) اغلب سیکلون ها معمولا از پایان ماه دسامبر تا مارس اتفاق می افتند. موریس تنها دو فصل دارد، زمستان و تابستان. بین دو فصل سال تفاوت دما زیاد نیست. آب و هوا در فلات مرکزی خنک تر از مناطق ساحلی است.

کپی رایت تمامی عکس ها برای © عکاس محفوظ است.

 


دیدگاه ها